תכנון וניהול תקציב עסקי

תקציב חברה הינו כלי ניהולי רב עוצמה החיוני ליציבות העסק ולהצלחתו.

כפי שגנרלים לא יוצאים לקרב ללא יעדים ותכנית פעולה, כך מנהלים לא יכולים לנהל את העסק ללא תכנית שנתית שמגדירה יעדי הכנסות ורווחיות ומנתחת מראש את המגמות הצפויות והמהלכים בהם יש לנקוט.

תקציב הינו תכנית העבודה השנתית של החברה. התקציב חוזה את התוצאות הכספיות הצפויות שנה קדימה, מראש, לפי תחומי פעילות (או מרכזי רווח) ובחלוקה לחודשים.

החשיבות הקריטית של התקציב נמצאת בתהליך התכנון ובתהליכי הבקרה הקבועים:

  • תהליך התכנון השנתי מאפשר לנתח את מכלול המגמות שישפיעו על העסק בשנה הקרובה, לנתח מהלכים עסקיים, לבחון הקצאה של משאבים למטרות שונות ולבסוף להחליט על תכנית הפעולה הנכונה לעסק לשנה הקרובה (או לתקופת זמן אחרת).
  • תהליך ניהול התקציב והבקרה החודשית, מאפשרים למנהלים לוודא שאין סטיות משמעותיות מהתכנית ולנקוט בפעולות לתיקון או שיפור לפי הצורך.

בניית תקציב חברה נכון וניהול התקציב, מצמצמים את ההתעסקות בכיבוי שריפות, מונעים בעיות אשראי, הפסדים בלתי צפויים או ירידה בפעילות שאינה מטופלת בזמן.

אנו באנאליטיקה מתכננים תקציבי חברות למעלה מ- 20 שנה. מומחים בביצוע תהליכי תכנון שיטתיים ובבקרה הדוקה על התקציב חודש בחודשו וסיוע למנהלים בקבלת החלטות על פי ניתוח התוצאות החודשיות.

כחלק מניהול הכספים לעסק, אנו נבנה עבורכם תקציב שנתי ונקים תהליכי בקרה תקציבית קבועים שיביאו לשיפור הרווחיות, צמצום הוצאות מיותרות ויעילות עסקית.

לשיחת ייעוץ חינם
שיתוף באמצעות:
דילוג לתוכן